2011 Kúria rosé

Tavalyról azért maradt néhány elvarratlan szál, ezért megkezdem a visszaemlékezések sorát:

Egy pinot noir rozéval lepett meg Endre majd' egy hónapja, de amikor újságolta, hogy vett egy (elfelejtettem melyik :) másikat, kicsit bántam, hogy nem amazt (ez az az amaz) szánta ide. Emez 14-es alkohollal bír, ez egyáltalán nem feltűnő, bár kevésnek sem mondható ebben a műfajban. Felesben azonnal préselt, másik felében 2 nap héjon áztatás után került szintén acéltartályba. A kierjedést követően házasították. Szamóca illat és íz kíséri mindvégig, jó kis savanykás lecsengéssel távozva. Könnyen szalad, hamar fogy. 10-es skálán nálam 8-as az összhatás, úgyhogy mit bánom én azt a másikat...

Megjegyzések

  1. Nyakast sokkal több helyen lehet venni, ezért kaptad ezt. Szívem szerint ezt is én ittam volna meg, de mégiscsak születésnapod volt. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése